Saját fejlesztésű eszköznyilvántartó
rendszer
Az alkalmazás segítségével lehetőség van az eszközök nyilvántartására, eszközök életútjának megtekintésére, feljegyzések és módosítások megadására. Lehetőség van az eszközök egymásba rendelésére, személyi leltárak és szervezeti leltár kezelésére. Épületek és helyiségek leltárkezelésére.
A rendszer előnyei:
Tagok
Tagok azok a személyek, akik be tudnak jelentkezni a rendszerbe és rendelhetünk hozzájuk leltárakat. A belépés email cím és jelszó megadásával lehetséges, egy taghoz, akár több leltár is rendelhető, így akár a saját személyi leltára mellett kezelheti a csapat, vagy a cég leltárát is.
Leltár egységek (Szervezetek, Személyek)
Szervezeti vagy személyi leltár hozható létre, melyek helyiséghez rendelhetőek, illetve a személyi leltárak a szervezet alá rendelhető, így akár a cég struktúráját is fel lehet építeni és kialakítani a valós struktúrát. A megjelenés már egy gyors összeglalót ad a tagokról és eszkközökről.
Személyek esetén az elhelyezkedésről és az eszközökről.
Épület – helyiség kezelés
Az épületek felvétele opciónális, de lehetőséget ad, a cég számára épületek felvételére és az azokban lévő helyiségek létrehozására. Ezáltal elhelyezhetjük a leltári egységeket és/vagy az eszközöket is a helyiségekbe.
Egyedi eszkköz tulajdonságok
A leltár kialakítása teljesen dinamikus, vagyis, mi hozhatjuk létre azt, amit el szeretnénk tárolni egy eszközről. Minden eszköztulajdonság kategóriához kapcsolódik, így ha létrehozzuk a Telefonok kategóriát, akkor rendelhetünk hozzá tulajdonságokat, ami csak a Telefon típusú eszköznél jelenik meg. Minden tulajdonságnak saját típusa van, így megadhatjuk milyen adatok adhatóak meg a tulajdonság kitöltése során.
A tulajdonságok beállíthatóak publikusra, amit mindenki láthat, vagy Kötelezőre, ami azt jelenti, hogy meg kell adni az értékét létrehozás során, vagy ripoltálhatóra, ami azt jelenti, hogy a riportok során megjelenik az érték, illetve leltározhatóra is, ami pedig azt jelenti, hogy a leltározás során erre a tulajdonságra tudunk szűrni, amennyiben szeretnénk.
Csoport kezelés
Lehetőség van a tulajdonságokat különböző csoportokba rendelni ez egy másik dimenzió, amibe csoportosíthatjuk a tulajdonságokat, így akár Pénzügyi vagy Technikai tulajdonságokat tudunk definiálni.
Eszköz kezelés
Az eszközök felvétele során tudjuk megadni az alap adatokat és a kategóriához tartozó információkat is, valamint a leltári helyét is az eszköznek. (Hely és leltárfelelős)
Minden felvett eszköz rendelkezik egy leltár történettel, ami megmutatja hogy mikor kinél volt az adott eszköz, valamint egy esemény történettel, ahol a felvett eseményeket tudjuk visszanézni. Természetesen megfelelő joggal lehetséges felvenni ilyen eseményeket is.
Leltár és riportolás
A felvett adatokat és összerendeléseket a leltározással gyorsan áttekinthetjük, kereshetünk bennük név, kód, kategória, állapot, hely, leltár, vagy eszközcsoport alapján, sőt, ha a tulajdonságnál megadtuk, hogy leltározható, akkor akár eszköz tulajdonság alapján is képesek vagyunk keresni és a találatot kiexportálni, vagy PDF-be lenyomtatni.
Riportolás esetén pedig előre gyártott egyszerű és gyors riportok alapján megtekinthetjük és nyomtathatjuk az eredményeket. A riportok száma folyamatosan bőlülhet, ahogy az igények beérkeznek felénk.
Front felület
Az admin képes kezelni az eszközöket és a megfelelő személyekhez rendelni, vagy eseményekkel ellátni. A leltárfelelős pedig a front oldalon képes belépni és megteinteni milyen eszközök vannak a nevén, ezáltal elkerülhető minden tévedés, vagy félreértés.
Rendszer használati díj
Az egyedi igények felméréséért és árajánlatkérésért kérjük forduljanak hozzánk bizalommal az alábbi e-mail címen: lakner.peter@ferling.hu
FERLING Kft.
2021. október
Egyedi weboldal fejlesztés